Jaki jest Twój kolor?

Najczęściej zadawane pytania

1. Dodałem produkty do koszyka, ale nie mogę złożyć zamówienia. Co powinnam / powinienem zrobić?

Aby złożyć zamówienie, należy kolejno:

1. zarejestrować się w serwisie

2. kliknąć link aktywacyjny w mailu, wysłanym na wskazany przy rejestracji adres

3. zalogować się, wejść w "Moje konto", następnie kliknąć "Konto użytkownika" i w zakładce "Moje dane" uzupełnić imię, nazwisko oraz adres do wysyłki

4. dodać produkt do koszyka i wejść w Koszyk (u góry strony)

5. zatwierdzić zamówienie

2. Zarejestrowałam / zarejestrowałem się w butiku, ale nie wiem, jak aktywować konto.

Po dokonaniu rejestracji na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Jego kliknięcie skutkuje pełną aktywacją konta. Jeśli nie otrzymałeś maila, sprawdź SPAM w swojej skrzynce mailowej - wiadomości systemowe bardzo często tam trafiają.

3. Złożyłam / złożyłem zamówienie. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Jeśli przy produkcie bądź przy opisie projektanta nie podano inaczej, czas realizacji to 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty, a w okresie od marca do września - 7 dni roboczych. Wpłaty są księgowane trzy razy dziennie. Jeśli wpłata zostnie zaksięgowana w godzinach popołudniowych, czas ten należy liczyć od dnia następnego (o zaksięgowaniu wpłaty Klienci są informowani w mailu).

Jeśli projektant przebywa na urlopie, zamówienia są realizowane po jego powrocie. Informacja o urlopie pojawia się poniżej opisu produktu, w opisie projektanta, i jest wyróżniona kolorem różowym.

4. Otrzymałam / otrzymałem powiadomienie o nowej wiadomości ale nie wiem, jak ją odczytać.

Aby odczytać nową wiadomość, należy zalogować się w sklepie, przejść do swojego konta (napis "Moje konto" w lewym, górnym rogu), a następnie kliknąć na "Konto użytkownika" (po lewej stronie od danych osobowych). Wówczas rozwinie się lista, a na niej m.in. zakładka "Moje wiadomości".

5. Otrzymałam / otrzymałam informację na maila, że przesyłka została nadana. Gdzie znajdę numer nadania?

Aby sprawdzić numer nadania, należy zalogować się w sklepie, przejść do swojego konta (napis "Moje konto" w lewym, górnym rogu), a następnie kliknąć na "Konto użytkownika" (po lewej stronie od danych osobowych). Wówczas rozwinie się lista, a na niej m.in. zakładka "Moje zamówienia". Przy każdym wysłanym zamówieniu widnieje numer nadania.

6. Dokonałam / dokonałem zakupu, chcę skontaktować się z Projektantem i spersonalizować zakupiony produkt. Jak mogę to zrobić?

Aby skontaktować się z Projektantem, należy wejść na stronę zakupionego produktu; pod kosztami dostawy znajduje się napis "Skontaktuj się z projektantem!". Należy w niego kliknąć i wpisać wiadomość (opcja jest dostępna tylko po zalogowaniu). W przypadku chęci przesłania plików (zdjęć etc.), należy wysłać je na adres: madameallure.pl@gmail.com, w tytule wpisując numer zamówienia.

7. Zamówiłam / zamówiłem kilka produktów, ale dostałem na razie potwierdzenie wysyłki tylko jednego z nich. Co się stało?

Z pewnością były to produkty od różnych projektantów, a system wygenerował dwa (lub więcej) numery zamówień. Wynika to z faktu, że wysyłki realizowane są bezpośrednio od projektantów. Może się więc zdarzyć, że jeden z nich wyśle produkt następnego dnia po wpłacie, a drugi - dopiero za kilka dni. Po wprowadzeniu numeru nadania każdego z zamówień otrzymają Państwo powiadomienie mailowe, osobne dla każdego zamówienia - stąd możliwe rozbieżności. Jeśli natomiast zamówili Państwo kilka produktów od jednego projektanta - zostaną one dostarczone w jednej przesyłce i otrzymają Państwo tylko jedno powiadomienie o wysyłce.

8. Zamówiłam / zamówiłem produkty od różnych projektantów. Czy muszę zapłacić za osobne przesyłki?

Tak. Projektanci mieszkają w różnych rejonach Polski, a wysyłki są realizowane bezpośrednio od nich. Jeśli zamówią Państwo kilka produktów od różnych Projektantów, konieczne będzie zapłacenie kosztów przesyłki zgodnie z podsumowaniem z maila, który otrzymają Państwo po złożeniu zamówień. Oczywiście mogą Państwo wykonać jeden przelew zbiorczy, pamiętając jednak, aby w tytule wpisać numery wszystkich zamówień.

9. Otrzymałam / otrzymałem zamówienie, ale chcę dokonać zwrotu. Jak to zrobić?

Zwrotowi podlegają produkty które nie były wykonane na indywidualne zamówienie oraz nie były używane. Chęć zwrotu prosimy zgłaszać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Prosimy nie odsyłać produktu na adres podany w regulaminie - adresy zwrotu są różne dla każdego producenta. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się pod tym linkiem: www.madameallure.pl/odstapienie-od-umowy

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności. Zamknij