Jaki jest Twój kolor?

Formy płatności i wysyłka

Najczęściej zadawane pytania >>link<<

Dostępne formy płatności

Wszelkie informacje dotyczące wpłaty za zamówione produkty Klient otrzymuje również w mailu po złożeniu zamówienia.

1. Jedyną aktualnie dostępną formą płatności za zamówienia złożone w serwisie Madame Allure jest przedpłata, polegająca na tym, że wysłanie Produktu nastąpi dopiero po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Administratora ceny za produkt powiększonej o koszty przesyłki.

2. Przedpłaty należy dokonać przelewem na konto bankowe Administratora:

ALLURE
ul. Ossowskiego 5 lok. 59
91-089 Łódź
nr rachunku: 45 1050 1461 1000 0092 1030 3443
(ING Bank Śląski)

Dla wpłat z zagranicy:

Numer IBAN: PL 45 1050 1461 1000 0092 1030 3443
BIC/SWIFT: INGBPLPW

3. W tytule przelewu należy wskazać  numer zamówienia, otrzymany w mailu po złożeniu zamówienia.

4. Dane do wpłaty oraz tytuł wpłaty przesyłane są także na skrzynkę e-mail po złożeniiu zamówienia, na adres podany przy rejestracji.

5. Kupujący zobowiązany jest zapłacić cenę wskazaną w trakcie dokonywania zakupu powiększoną o koszty dostawy, w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Po przekroczeniu tego terminu, zamówienie zostaje anulowane. Kupującemu, który w ciągu 30 dni nie opłaci trzech zamówień, Administrator ma prawo usunąć Profil. W uzasadnionych przypadkach, po uprzednim kontakcie z Administratorem, termin płatności może zostać wydłużony.

 

Wysyłka


1. Produkty oferowane na sprzedaż są własnością Sprzedających i pozostają w ich posiadaniu do momentu wysłania Produktu.

2. Zamówienia zawierające Produkty od więcej niż jednego Sprzedającego będą wysyłane w osobnych przesyłkach.

3. Przesyłki z zamówionymi Produktami są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres podany przez Kupującego wskazany w Profilu Użytkownika w chwili składania zamówienia. Kupujący przed ostatecznym złożeniem zamówienia zobowiązany jest dokonać wyboru formy wysyłki w Panelu Kupującego.

4. Zmiana adresu korespondencyjnego przez Kupującego nie powoduje zmiany adresu wysyłki dla zamówień złożonych przed dokonaniem tej zmiany. Zamówienia te zostaną wysłane na adres wskazany w Profilu Użytkownika w trakcie ich składania.

5. Zmiany adresu wysyłki dla złożonych zamówień można dokonać jedynie poprzez kontakt ze Sprzedającym za pośrednictwem Administratora.

6. Po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie, serwis Madame Allure zleca Sprzedającemu wysyłkę Produktów. Od tego momentu Sprzedający ma obowiązek wysłać zamawiane Produkty w ciągu 5 dni roboczych. W sezonie ślubnym (marzec-wrzesień) ten czas ulega wydłużeniu do 7 dni roboczych.

7. Termin wysyłki może ulec wydłużeniu także jeśli  w opisie Produktu Sprzedający wyraźnie zaznaczył, że termin wysyłki będzie dłuższy. W takiej sytuacji termin wysyłki wyniesie tyle dni ile zostało wskazane w treści Opisu Produktu.

* W przypadku wysyłki produktów za granicę, konieczny jest wcześniejszy kontakt w celu ustalenia wysokości kosztów przesyłki!

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności. Zamknij